Álláslehetőség: ügyfélszolgálatos munkatársat keresünk

Írta: Baráth András  |  2017. május 12.  |  c 6 hozzászólás

Üdvözöllek, Baráth András vagyok, a Gerilla Önéletrajz Műhely vezető tanácsadója és az álláshirdetést feladó Sikergarancia Kft. ügyvezetője. Ebben az álláshirdetésben az ügyfélszolgálatos munkakört szeretném bemutatni neked, mielőtt azonban a feladatokról illetve az elvárásokról beszélnék, hadd meséljek egy kicsit a tevékenységünkről.

Kik vagyunk?

A cégünk neve Sikergarancia Kft., de a két üzletágunk nevét jóval többen ismerik. A Gerilla Önéletrajz Műhely legfontosabb küldetése, hogy álláskeresőknek segítsünk mielőbb megtalálni az új állásukat. A másik üzletágunk, az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról Központ pedig dohányosoknak segít leszokni a cigarettáról a világ több mint 60 országában működő Allen Carr’s Easyway módszert alkalmazva.

  • A Gerilla Önéletrajz Műhely 2009-ben kezdte meg a működését, és ez idő alatt több ezer álláskeresőnek segítettünk megtalálni az új munkájukat. Ezt elsősorban úgy érjük el, hogy megtanítjuk ügyfeleinket versenyképes önéletrajzot írni, hatékonyan állást keresni, és az állásinterjún meggyőzően kommunikálni. Büszke vagyok rá, hogy az álláskereséssel kapcsolatos tanácsaimat olyan országos médiumok is rendszeresen kikérik, mint a Kossuth Rádió, az RTL Klub televízió, de például a HVG-ben, a Figyelőben, a Heti Válaszban és az Indexen is találkozhattál már a tanácsaimmal.
  • Az Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról üzletágunk 2010 óta működik Magyarországon, és kizárólagos franchise szerződés keretében képviseljük itthon az Allen Carr’s Easyway módszert. Az Allen Carr módszer a világ talán legeredményesebb dohányzásról leszoktató terápiája, amellyel olyan ismert nemzetközi sztároknak is sikerült letenni a cigarettát, mint Sir Anthony Hopkins, Anjelica Huston, Pink vagy éppen Lisa Minelli. Idehaza a munkatársaim az elmúlt 7 évben több mint 10.000 magyar dohányosnak segítettek leszokni a dohányzásról. Elsősorban lakossági ügyfeleink vannak, de olyan nagyvállalatok is gyakran kérik fel az Allen Carr üzletágunkat a munkahelyi leszoktató programok megvalósítására, mint a kecskeméti Mercedes gyár, a nyíregyházi Lego gyár, a Genereal Electric vagy éppen a TEVA és a GSK gyógyszergyárak.

Mi lenne a feladatod?

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk legfontosabb feladata, hogy a meglévő és leendő ügyfeleinkkel tartsa a kapcsolatot, a problémájukra megoldást ajánljon, valamint ellássa a tréningjeink és szemináriumaink szervezési feladatait. A konkrét feladatokat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Az emailben, telefonon és Facebook üzenetekben érkező kérdések, megkeresések megválaszolása
  • Szolgáltatásaink és termékeink értékesítése telefonon és emailben érdeklődőknek 
  • Jelentkezések és megrendelések visszaigazolása és rögzítése
  • Telefonos kapcsolattartás ügyfeleinkkel; a tréningek, szemináriumok előtt telefonos és emailben történő egyeztetés
  • Kapcsolattartás a Gerilla Önéletrajz Karrier Klub tagjaival
  • A tréningek, szemináriumok és konzultációk időbeosztásának elkészítése
  • A megrendelt csomagok kiszállításának koordinálása a Magyar Posta Logisztika futárszolgálattal
  • Oktatóanyag- és irodai készletek nyomon követése, megrendelések leadása a beszállítóink felé
  • Pénz-visszafizetési garanciával kapcsolatos teljes körű ügyintézése
  • Írásos és videós referenciákkal kapcsolatos egyeztetés ügyfeleinkkel

Az ügyfélszolgálatos munkatársunk az ügyfélszolgálati vezetőnek jelent, de a marketinges és terapeuta kollégákkal valamint velem is szoros munkakapcsolatban dolgozik.

Fontos: a munkakörnek kb. 30%-ban része, hogy a kollégánk az érdeklődőink igényét felmérve, részükre tréninget, konzultációt vagy oktatóanyagot értékesítsen. Ugyanakkor semmi esetre sem egy nyomulós sales munkáról van szó, hanem sokkal inkább egy segítő ajánlásról és a kétségek / kérdések kezeléséről. Mindazonáltal ha Te vonakodsz az értékesítéstől vagy esetleg egy zárkózottabb, elemző típusú ember vagy, akkor ez a munkakör nem Neked való.

A munkakör természetéből fakadóan teljes munkaidős, napi 8 órás állásról van szó, hiszen fontos, hogy ügyfeleink számára a normál munkaidőn belül végig elérhetők legyünk. A munkaidőben azonban van egy kis rugalmasság. Fél órás ebédidővel számolva 8:00-tól 16:30-ig vagy 9:00-től 17:30-ig is dolgozhatsz – ahogy neked kényelmesebb.

Mikor érdemes megpályáznod ezt a pozíciót?

A munkakörben talán az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy az új munkatársunknak jól kell tudnia kommunikálni, és mellette precíznek és gyorsnak is kell lennie az adminisztrációban. A kettő ugyan nem zárja ki egymást, de gyakran azt tapasztalom, hogy a jó ‘beszélőkével’ rendelkező emberek nem feltétlenül pontosak és alaposak, pedig ebben a munkakörben mindezek a készségek nagyon fontosak.

A részletes elvárásainkat az alábbiakban foglaltam össze:

  • Min. 1-2 év ügyfélszolgálati, ügyfél-kapcsolattartó munkakörben szerzett tapasztalat
  • Rendelkezel valamennyi értékesítési tapasztalattal
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség élőszóban, írásban és telefonon
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Önálló és proaktív munkavégzés képessége
  • Jó priorizálási készség
  • A Microsoft Excel és Word programok magabiztos felhasználói szintű ismerete
  • Felsőfokú végzettség (ha mindenben más elvárásban 100%-ig alkalmasnak érzed magad, de éppen nincs felsőfokú végzettséged, akkor is érdemes benyújtani a pályázatodat)

Mivel azt látjuk, hogy az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásban egyre nagyobb szerepet kap a Facebook, olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik maguk is rendszeresen használják a közösségi oldalt és a Facebook üzeneteket.

A magabiztos, felhasználói szintű informatikai tudás is nagyon fontos azért, hogy megfelelő tempóval tudd ellátni a munkádat, ezért ezt a kiválasztás során röviden tesztelni is fogjuk.

És még egy fontos dolog: a tevékenységünk jellegéből fakadóan nemdohányzó vagy már leszokott volt dohányosok jelentkezését várjuk.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Talán az a legnagyobb előnyünk más munkáltatókhoz képest, hogy emberségesek vagyunk és tisztelettel bánunk mind az ügyfeleinkkel, mind a saját munkatársainkkal. És ez nem csak duma. Nálunk olyan tudtommal még nem fordult elő, hogy egy főnök ordibált volna a munkatársaival (vagy a kollégák egymással), és a csendes terrort sem tűrjük el.
  • Korrekt jövedelmet biztosítunk, a fizetésekkel sohasem csúszunk.
  • Egy színvonalas, modern, parkra néző és tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodában dolgozunk a IX. kerületben a kék metró Klinikák megállójától 5 percnyire. A pontos cím: 1096 Budapest, Vendel utca 11. (Ez a Vendel Irodaház.)
  • Munkatársainknak igyekszünk a legjobb minőségű munkaeszközöket biztosítani (pl. kényelmes szék, jó laptop, minőségi okos telefon, tágas iroda) hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából.
  • Nemes célokért dolgozunk, és olyan tevékenységeket végzünk, amik valóban működnek, eredményesek, és segítségére van az embereknek. Ez ugyan nem annyira jövedelmező, mint mondjuk hitelt, cigit vagy alkoholt árulni, de sokkal felemelőbb érzés. Különösen akkor, amikor ügyfeleink sikeres elhelyezkedéséről vagy sikeres leszokásáról hallunk viszont.

Hogyan és meddig lehet jelentkezni?

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál nálunk  a fent bemutatott ügyfélszolgálatos munkakörben, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat.

Kérlek küldd el az önéletrajzodat és egy rövid motivációs levelet az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre legkésőbb 2017. július 21-ig.

A motivációs leveledben kérlek írd meg röviden, hogy miért szeretnéd betölteni a munkakört, és miért érzed úgy, hogy sikeres lennél benne. Kérlek, jelöld meg a nettó fizetési igényedet is a motivációs levélben.

Várjuk jelentkezésed:

Baráth András
cégvezető

Ui.: A kiválasztást az ügyfélszolgálati vezetőnk, Gyarmati Ágnes fogja koordinálni, ő bonyolítja majd le az első körös állásinterjúkat is. Az első jelentkezők meghallgatását már a július 17-ei héten elkezdjük, tehát ha érdekek a pozíció, érdemes minél előbb elküldened pályázatodat az allas@gerillaoneletrajz.hu email címre.

A szerzőről

Baráth András

Baráth András okleveles önéletrajz-szakértő és elhelyezkedési tanácsadó. András álmodta meg és hozta létre 2009-ben a Gerilla Önéletrajz Műhelyt azzal a céllal, hogy segítsen elhelyezkedni az álláskeresőknek az általa kidolgozott gerilla önéletrajz módszerek valamint a modern álláskeresési technikák segítségével. András a legjelentősebb szakmai szervezet, az Önéletrajzírók és Karriertanácsadók Nemzetközi Szövetségének (Professional Association of Resume Writers and Career Coaches) tagja, és vizsgázott szakértője. Büszke arra, hogy az elmúlt hét évben több ezer álláskereső talált új állást az általa tanított álláskeresési stratégiák segítségével.

Hozzászólások

Egyetértesz? Tiltakozol? Szólj hozzá a témához!

A hozzászóláshoz kérlek használj teljes nevet és várjuk kulturált hozzászólásaidat legyen az akár egyetértő, vagy akár kritikus.


Csányi Adrienn
2017. július 15. szombat 09:05

Kedves András!
Nagyon tetszik a meghirdetett állás, szeretnék nálad dolgozni, de sajnos Szegeden élek.
Üdvözlettel:
Csányi Adrienn

Válasz

Oberstné Kiss Ibolya
2017. július 15. szombat 07:04

Kedves András!

Köszönöm az ajánlatot, amely nagyon csábító. Sajnos a nagy távolság miatt nem tudom megpályázni, de szívesen ajánlom.

Válasz

Marton Éva
2017. július 14. péntek 19:27

Kedves András!
Köszönöm a felkínált állást! Remek lehetőség , így szívesen ajánlom!
Baráti üdvözlettel: Marton Éva

Válasz

Strobán Katalin
2017. július 14. péntek 19:16

Kár, hogy Budapesten van az állás, az iroda.

Válasz

Elekes Màrta
2017. július 14. péntek 17:51

Kedves András! Nagyon köszönöm a korrekt és segítőkész leveleket, amiket Tőled kapok. Különösen az állàsajànlatot. Ilyen pontosan és egyértelműen megfogalmazott àllàsajànlatot még nem làttam. Még egyszer köszönettel: Elekes Márta Veszprém

Válasz

Kisfaludiné Baán Anna
2017. július 14. péntek 16:04

Régóta "levelezünk", de igazán nem gondoltam, hogy szükségem lesz még egy új cv megírására. Legutóbbi munkahelyemen 17 éve dolgozom, átlagot tekintve 40 évet dolgoztam az egészségügy különböző területein titkárnőként. Leginkább tudományos munkák elkészítésében és a szokványos levelezés, szóval a jó értelemben használt titkárnői feladatok elvégzésben vettem részt. Legutóbb szintén az eü-n belül egy alapítványnál. Ez az alapítvány most megszűnik, ill. jelenleg a bíróság megszüntető határozatát várjuk. Tekintettel arra, hogy 72 éves vagyok, de elég aktív, no és szükségem van a nyugdíjat kiegészítő fizetésre mostanában állást keresek egy hevenyészett cv-vel. Nem gondoltam komolyan, hogy ennyi idős koromban ismét elő kell bányásznom a régi munkakönyvem, bizonyítványokat, hogy tól-ig beírjam, hol, mikor, mit végeztem. Sajnos lehet, hogy ezért, de az is lehet, hogy a korom miatt nem találok magamnak állást. Sajnos az önök által megküldött állást nem pályázhatom meg, de tanácsot elfogadok és meg is köszönöm.

Üdvözlettel:


Kisfaludiné Baán Anna

Válasz

FONTOS A FEJLŐDÉS SZÁMODRA?
Lépj szintet a Karrier Hack módszer segítségével!
Ismerj meg egy újfajta karriertervezési módszertant, amellyel minden eddiginél gyorsabban érheted el karriercéljaidat! Végre tisztán láthatod, hogy mi az az értékes tudás, ami kiemel téged az álláspiacon.

  • Ha többet akarsz keresni,
  • Ha pályamódosítást szeretnél (esetleg állami szférából versenyszférába átevezni),
  • Ha érdekesebb munkát szeretnél,
  • Ha tanulni szeretnél, de nem feltétlenül tudod, hogy mit,
  • Ha szeretnéd kihasználni a digitális változásban rejlő lehetőségeket,
  • Ha jobb feltételekkel szeretnél dolgozni: több home office-szak, jobb fizetéssel, kiegyensúlyozottabb munka-magánélettel,
  • Vagy csak szeretnél egy normális bejelentett állást, ahol nem cseszeget a főnök…

akkor gyere és csatlakozz az ingyenes, élő, online előadásomhoz!
Karrier Hack előadás